Clubapp en website login

Download onze Clubapp

Het laatste nieuws van jouw club altijd binnen handbereik

Alle nieuwtjes van de club, informatie over toernooien en activiteiten vind je eenvoudig via de app. 

Uitslagen en standen van competitie en toernooien

Via je persoonlijk profiel kun je alle competitie- uitslagen en standen inzien én spelers en teams toevoegen aan jouw favorieten. Ook kun je er je individuele wedstrijdresultaten van de competitie en je rating terugvinden. Medio juli zullen ook alle toernooiresultaten worden toegevoegd aan de app. 

Toegang tot de ledenlijst

Via de app heb je eenvoudig toegang tot de ledenlijst van jouw club. Zoek gericht naar leden of scroll door te foto’s om er achter te komen hoe die goede tennisser op jouw club ook alweer heet.

Tennismaatjes vinden

De app geeft je de mogelijkheid om op basis van voorkeuren eenvoudig een tennismaatje te vinden. Door een maatje aan te klikken, kan je via de knop ‘Verzoek sturen’ een bericht sturen naar het maatje van jouw keuze. Het maatje zal dan het bericht ontvangen met een telefoonnummer en een emailadres. Het is aan de persoon die het bericht ontvangt om daar vervolgens op te reageren.

Plan jouw bardiensten in wanneer het jou uitkomt

De belangrijkste nieuwe functie van de KNLTB ClubApp is de bardienstenplanner, waarmee je je gemakkelijk kunt inschrijven voor jouw (bar)diensten op een moment dat het voor jou goed uitkomt. 

Een baan afhangen

In combinatie met het KNLTB Afhangbord kun je direct vanuit de KNLTB ClubApp een baan afhangen of kun je een reservering plaatsen voor een aantal dagen vooruit. Je kiest je medespeler(s) en een  specifieke dag. Vervolgens gaat het systeem na welke tijdslots er beschikbaar zijn. Je kunt nu afhangen. Jouw club heeft zelf de keuze om de functie aan of uit te zetten. 

De Hoogerheide Clubapp is te downloaden voor Android en iOS.

                

Om je door het proces te helpen om een wachtwoord aan te maken voor je login vind je beneden alle stappen simpel uitgelegd.

Maak een nieuw wachtwoord aan voor de app en website

Het wachtwoord voor de nieuwe Hoogerheide app en website is anders dan het wachtwoord voor de mijnknltb.toernooi.nl app en website. Je kunt natuurlijk hetzelfde wachtwoord voor al deze diensten gebruiken, maar realiseer wel dat als er één wachtwoord gewijzigd is, dat dit bij de andere diensten niet automatisch meeveranderd is.

N.B. Leden zonder KNLTB (bonds)nummer, zoals bv. de Benjamini's, kunnen het clublidnummer gebruiken om in te loggen op de app en website.

Eén gemeenschappelijk wachtwoord Hoogerheide diensten

Bewaar het nieuwe wachtwoord goed, het wachtwoord is geldig voor de app, de website en dus ook voor de nieuwe bardienstplanner.  


Er zijn 3 manieren om een nieuw wachtwoord aan te maken:

  1. Via de uitnodiging die je via email hebt ontvangen van [email protected]
  2. Via de website, via de knop 'Mijn Club' rechtsbovenin
  3. Via de wachtwoord reset procedure in de clubapp 

Optie 1  Nieuw wachtwoord via email uitnodiging

Klik op de 'Kies wachtwoord' link in de welkomst-email die je ontvangen hebt van de KNLTB. Heb je deze niet meer, gebruik dan optie 2 of 3.


Je komt in het volgende scherm, vul hier je nieuwe wachtwoord in (en ter bevestiging nogmaals) en klik 'Bewaar'.


Het nieuwe wachtwoord is opgeslagen, mocht je de app nog niet gedownload hebben kun je dat op de volgende link downloaden:

 


Optie 2 Via de website 

  • Ga naar de knop Mijn Club - rechtsbovenin

  • Je hoeft hier nog geen nummer in te vullen
  • Klik op 'Wachtwoord vergeten?'

  • Vul je Bondsnummer of Clublidnummer (voor Benjamini's bijv.)
  • Klik op 'Wachtwoord wijzigen'
  • De link om je wachtwoord te wijzigen wordt ge-emaild naar het email adres waaronder je bekend bent in het ledenbestand.

 

Optie 3  Nieuw wachtwoord via app

Via de 'Reset mijn wachtwoord' optie in de app zelf.

 

  • Vul je bondsnummer (nummer op je pasje) of lidnummer in en klik 'Reset mijn wachtwoord' en je ontvangt een email met een link om je wachtwoord te kiezen.

Heb je nog steeds problemen, probeer dan de oplossingen van de KNLTB.


Inloggen met nieuw wachtwoord

Hierna kun je je aanmelden in de app met je nieuwe wachtwoord, dit hoef je maar eenmalig in te geven! Daarna kun je de app gewoon direct gebruiken. Je kunt ook zonder wachtwoord de app gebruiken, maar je hebt dan geen toegang tot afhangen via de app en je kunt niet je persoonlijke profiel inzien met je actuele speelsterkte en directe toegang tot jouw competitieuitslagen.

 


Wijzigen persoonlijke gegevens in app

Als je je aangemeld hebt met je eigen login en wachtwoord kun je in de app al een aantal zaken zelf aanpassen in onze ledenadminstratie:

  • Emailadres
  • Mobiele telefoonnummer
  • Pasfoto

De pasfoto die je selecteeert wordt direct geüpload maar zal eerst worden beoordeeld of hij voldoet aan de eisen van de KNLTB. Pas dan zul je de nieuwe foto zien in de app en wordt de foto ook gebruikt voor de eerstvolgende KNTLB-pas die je voor het nieuwe seizoen ontvangt.

Een digitale pasfoto moet voor de ledenpas aan de volgende algemene voorwaarden voldoen:

  • De foto moet het lid voorstellen en dient recent, duidelijk en goed gelijkend te zijn;
  • De foto dient recht van voren en tegen een lichte, egale achtergrond genomen te zijn;
  • De breedte van het hoofd op de foto dient ongeveer tweederde van de fotobreedte te zijn;
  • Beide ogen dienen zichtbaar te zijn, eventueel achter een bril met doorschijnende glazen. Het dragen van een bril met donkere glazen is alleen toegestaan, indien de drager kan aantonen dat dit om medische redenen noodzakelijk is;
  • Het hoofd dient onbedekt te zijn, tenzij de aanvrager kan aantonen dat godsdienstige,
  • levensovertuigelijke of medische redenen zich hier tegen verzetten. Indien het hoofd bedekt is,
  • dient het gezicht duidelijk herkenbaar te zijn;
  • De foto dient tenminste 300 (breed) x 400 (hoog) pixels groot te zijn, groter is geen probleem.

Bevestigen telefoonnummer

Na de eerste aanmelding wordt gevraagd om je telefoonnummer te bevestigen, je ontvangt hiervoor een SMS.

  1. Klik op de link in de SMS. In het SMS bericht wordt een bestandje gedownload.
  2. Klik nogmaals op de nieuwe link
  3. Na de tweede keer klikken is je telefoonnummer bevestigd

Probleemoplossing

Mocht je nog steeds problemen hebben stuur dan een mail naar [email protected]

Vragen?

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

+31 35 621 6692

Address

Ceintuurbaan 2a
1217 HN Hilversum